9 Ağustos 2009 Pazar

Kamlumbağa Terbiyecisi


Çalıştığım yerde kaplumbağa besliyoruz. Herkesin bildiği şu küçük su kaplumbağalarından. Çok uzun süredir bizimle. Şunu farkettim ki beslerken ister istemez eğitmişim kaplumbağayı. Artık elimden yem yer hale geldi. Yem torbasının sesini duysun kafayı yiyiyor. Gel diyorum geliyor git diyorum gidiyor:) Bildiğimiz kaplumbağa terbiyecisi oldum. Ona daha çok şey öğreticem. Hamdi Bey'in tablosunda sosyal bir mesaj aramaya gerek yok. O adamda aslan terbiyecileri gibi sıradan bir terbiyeci, tek farkı onlara ney çalmasıdır sanırım. Artık bende bir kaplumbağa terbiyecisiyim. Aslan terbiyecileri gibi sıradan bir insan:) Benim gözümde tablo'nun değeri iki kat arttı. Güzel bir tane alıp asmak istedim sürekli görebileceğim bir yere.
Tüm bunlar bir kenara daha sağlıklı ve ayrıntılı bilgi için http://tr.wikipedia.org/wiki/Kaplumba%C4%9Fa_Terbiyecisi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder